godmorgon på er !

2012-02-15 / 13:18:47
Har ni någon gång märkt hur mycket en puss kan göra på morgonen? Känslan man får när man vaknar upp bredvid den man gillar kanske till o med älskar ? :) den är underbar kan jag säga. Min alla hjärtansdag igår va hur bra dom helst eller ah den kanske inte börja så bra men den slutade suveränt iaf :) hoppas ni andra hade en fin dag igår :) idag vet jag inte vad som händer eller jo ska.hänga med danne o kolla på när han tränar kan ju säga att det blir nog o gilma o det ska jag springa iväg o göra nu men vi hörs kram
Kommentarer!
Postat av: Lars

hahah , Knullade ni igen din hora?

Fattar inte att han danne vill ha dig.

Du är hur ful som helst.

Du ligger med varenda kille du är hos.

Hört väldigt mycket om dig.

Hoppas att du får Klamydia eller någon könssjukdom snart så som du ligger runt.

hahahah. Din jävla hora. Sluta ligga med alla. Du är en sån slampa.

+ att det du har gjort mot dina vänner är ju fan oförlåtligt. Man tar inte sin ''bästa vän'' s typ kille. hahahahhah du är ju helt jävla körd i huvudet jävla slampa.

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :D



puss och kram !;*

Kommenterat - 2012-02-15 / 19:40:36  | URL - http://lars.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: