♥ Omognatse jag vet är när ..

2012-02-18 / 12:30:54
folk inte vågar skriva vem dem är utan tar ett fejk namn eller skriver anomnym på komentarer! så sjukt omoget.
Som den här Lars  ni vet som jag svarade på kommentar i ett inlägg?
"han" har tydligen skrivit en till kommentar o lika fåning. Det roliga är ju att jag har två personer jag vet som det kan va o personen heter defenitivt inte lars !
On ni har kritik eller annat som rör mitt privatliv så kan ni gärna ta o träffa mig irl och säga det rakrt i mitt ansikte istället för att ta det i en kommentar på min blog. så himla nödigt !

Så snälla väx upp o skriv vem ni är istället för komma på fejk namn och skriva anonym osv ..
Kommentarer!
Postat av: Ebbaa

Håller med!!

Kommenterat - 2012-02-18 / 17:08:57  | URL - http://ebbaullsater.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: