♥ Navel piercing !

2012-02-17 / 13:20:45
hejj fick en fråga på om jag kunde lägga upp lite bilder på min navelpiercing o om det gjorde ont osv.. jag antar att det va frågan det är kul när folk ställer frågor tycker jag:)

Kan börja med  om detgjorde ont?
Dem flesta säger att tången som man använder för at typ trycka ihop skinnet med så att man kommer igenom med piercing gör ondast. Men om jag ska vara ärlig så tyckte inte jag att den gjorde speciellt ont utan den kändes knappt på mig o eftersom jag är rätt smal o har en mer utåt navel inte så mycket längre eftersom jag börjar gå uppåt i vikt å då går den innåt :) så fivk jag en mindre kula så det inte skulle se fult ut. Det jag tyckte gjorde ondast va när hon tryckte igenom piercingen. Det känndes mest o jag rekommenderar att ligga kvar en stund efteråt för att man blir lätt yr.

lite bilder
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket Emma !

Då vet jag , jag ska nog också göra det, kul att du svarade och la upp lite bilder! :)

kram Karin<3

Kommenterat - 2012-02-19 / 17:45:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: