♥ Just me and you bby !

2012-02-11 / 22:30:56

Bjuder på bilden:)
Kollade på melodifestivalen o själv klart gick rätt bidrag vidare till final tycker jag :)
Imon blir det jobba sen träffa Emilia  o på måndag blir umo med henne för hon ville inte gå själv :)
Sen blir det väll o köpa biljett o vad för biljett nämner jag inte nu ;) Lite hemligt faktiskt :)
Ska testa tidinställt inlägg efter detta o se om det funkar för då fixar jag nog ett sådant (:
Massa glada gubbaar hahaha :D
Asså seriöst inlägg i sin hel het ska inte vara förlånga isf med bilder inte utan för då blir det ju tråkigt o läsa osv..
O korta inlägg är ju också rätt tråkiga men hinner man inte med ett mellan inlägg som är bra haha så går det ju bra med ett kort eller va säger ni?

Never say never you know !


ne men om jag skulle ta och fixa mig till lite mer nattliga kläder nu så hörs vi morgon :D

bjuder på den med !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: