♥ Måste skriva av mig lite!

2012-02-08 / 11:51:05
NU använder jag min blogg för måste skriva av mig om en sak. O jag hoppas att personen det är till läser detta nu.

D= den jag skriver till

Jag gillar dig till o med kanske älskar dig !
Vill att det ska bli vi har velat det i ca en månad nu.
Saknar helgerna jag spenderade med dig .
O allt har bara blivit fel nu.
Inte taskigt mot alla andra nu men D du är den jag vill ha som min pojkvän.
Du har inte velat bli tsm för du vill åka till mig först o se hur det va.
O jag saknar dig o alla gulliga sms ifrån dig.
Gillar inte när du är sur eller lessen.
Saknar ditt leende o dina läppar.
O jag saknar faktiskt när du äter din äckliga macka ;)
Alla dagar med dig komemr jag aldrog glömma för jag gillar dig något otroligt .
Jag blev hur depp som helst igår när det blev som det blev.
Hade jätte svårt att somna klump i magen :(
om jag bara skulle kunna spola tillbaka tiden..
Jag hatar att det blivit så är jag vill va din det har jag velat ett bra tag nu.
Jag tror till o med att jag kan säga att jag älskar dig.
Skulle gööra vad som helst för få åka o träffa dig o säga detta irl o kolla dig i ögonen .
Jag hoppas du läser detta nu. För vill att du ska veta o skiter i om hela världen får veta
Men ärligt talat så gillar jag dig sjukt mycket seriöst!
O jag har gjort misstag men man lär sig av dem.  Jag skulle göra vad som helst för att få åka o träffa dig på sportlovet. vad som helst .
Saknar dig D o det ää mycket !


Hoppas du läser detta nnu
Kommentarer!
Postat av: Lars

Jävla hora! Du hoppar från kille till kille hela tiden! Oh ligger med alla killar, kan fatta att han inte vill ha en hora som dig ! :)

Kommenterat - 2012-02-11 / 21:56:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: