♥ Svar på Kommentar

2012-02-11 / 22:41:05
Lars om ♥ Måste skriva av mig lite!:
Jävla hora! Du hoppar från kille till kille hela tiden! Oh ligger med alla killar, kan fatta att han inte vill ha en hora som dig ! :)

Svar: Jag tror inte att det är någon som heter lars som skrivit denna kommentar .
Plus jag är ingen hora för en hora är som säljer sig o tar betalt osv.. o det gör inte jag ! Sen hoppar jag inte från kille till kille.. Man måste ju hitta någon som inte sviker en osv.. eller hur?
O sen ligger jag inte med alla killar lilla du.  Så snälla om du har nåt mer att säga så ta det face to face till mig om jag inte redan träffat dig ..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ju medela alla läsare att om ni ska va såhär dumma så kan ni sluta läsa min blogg för vill inte ha några onödiga kommentarer o läsare osv..
Jag kan inte begära något men seriöst hur omogen får man o skriva något sådant ..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: